ניהול לקוחות נכון – הדרך שלך להצלחה
כיום, כבר נדיר למצוא בעלים של עסק או מנהל עסק, שאינו מודע לצורך בניהול לקוחות. יחד עם זאת, עולה כי בניגוד למודעות הגבוהה, היישום של ניהול לקוחות בעסקים לוקה בחסר, במיוחד בעסקים הקטנים או הבינוניים. גם כאן, כמו במרבית התחומים, לעסקים הגדולים יותר, קיימת הפריווילגיה הפיננסית של כלים משוכללים ויעילים יותר לפעילותם העסקית. וכשהכלים העומדים לרשותך הם יעילים יותר, כמובן שהפעילות שלך יעילה ורווחית יותר. וכך, אנחנו נכנסים למעגל בו העסקים הגדולים הופכים לגדולים ורווחיים יותר, בעוד העסקים הבינוניים או הקטנים מדשדשים אחריהם בפער ניכר, שהולך וגדל בהתמדה.

מהו ניהול לקוחות ומדוע אתם חייבים אותו?
בניגוד לתקופת העבר, בה ניהול הלקוח עסק רק באספקט הפיננסי של היחסים בין העסק לבינו (כלומר, חשבוניות, קבלות וכד'), ניהול לקוחות כיום הפך לתחום מקיף ביותר, והוא כולל התייחסות פרטנית לכל נקודת התממשקות אפשרית בין העסק לבין הלקוח. פרטים קטנים כמו יום ההולדת של הלקוח או יום הנישואין שלו, אף הם משמשים את אנשי השיווק ליצור Point of contact שמטרתה להפוך את היחסים בין הלקוח הקיים לארגון או לעסק למחויבים, ליציבים ולנאמנים יותר.
רגע, אנחנו לא מדברים על לקוחות חדשים, אלא על לקוחות קיימים?
הנה דבר נוסף שהתגלה בשנים האחרונות – לקוחות קיימים הם לקוחות משתלמים בהרבה יותר לעסק מאשר לקוחות חדשים. ויתרה מזאת, אם הם מרוצים דיים מהקשר ביניכם, הם יהיו אנשי השיווק הטובים ביותר שלכם, אלה שיכניסו לכם את הלקוחות החדשים הרבים ביותר, אלה שעד כה לא ידעתם על קיומם, או אלה שלא הצלחתם לשכנע אותם בנחיצותו של המוצר או השירות שלכם. לכולנו יש לקוחות כאלה, ובמרבית המקרים, אנחנו נאלצים לוותר עליהם, מכיוון שאנחנו לא באמת מצליחים להגיע אליהם בהשקעה המקבלת על הדעת. ניהול נכון של הלקוחות הקיימים שלכם, בגישה הנכונה ובאמצעות מערכת ניהול הלקוחות הנכונה, יכול לעזור לכם להשיג גם את אותם לקוחות חדשים עליהם ויתרתם כבר.
BIZSENSE – מערכת ניהול לקוחות חכמה ומתקדמת המשולבת בתכונות הנהלת חשבונות, סליקה והפקת חשבוניות.