נעים להכיר- Bizsense – המערכת שמטפלת בלקוח שלכם מהליד ועד לחשבונית.

התחרות הקשה הקיימת כיום בכל תחום עיסוק אפשרי, מציפה שוב ושוב את הצורך בשימוש בלידים, ולא "סתם" לידים, אלא לידים איכותיים שמשיגים את המטרה העסקית שלכם.

אחת הדרכים הנפוצות לכך, הוא השימוש בדפי נחיתה, אלא שכאן, מתחיל הסיפור להסתבך עבור רוב העסקים: גם אם הם מצליחים לצלוח את האתגר הראשון בתהליך – בניית דף מוצלח שמניע לפעולה, השלבים שלאחר מכן מצליחים למוסס חלק גדול מהלידים האיכותיים,

אם בטעויות או מגבלות אנושיות שגורמות לכך שאינכם מנצלים את הליד כהלכה (למשל, בשל לחץ בעבודה שכחתם לחזור לגולש שהשאיר את פרטיו) או בשל בעיות טכניות (לדוגמה, חוסר התממשקות אוטומטית למערכת ה-CRM וצורך לפתוח כל פונה בנפרד וידנית במערכת).

נעים להכיר-  Bizsense – המערכת שמטפלת בלקוח שלכם מהליד ועד לחשבונית. 

Bizsense הינה מערכת CRM מתקדמת, אשר מאגדת את כל ההיבטים העסקים תחת פלטפורמה אחת –

החל מכרטיסי הביקור הדיגיטליים, דרך ניהול יומן הפגישות ופרטי הלקוחות, וכלה בסליקת התשלומים והוצאות החשבוניות (כולל ההיבטים החשבונאיים של דוחות המע"מ והדוחות לרואה החשבון).

אבל, הפיצ'ר הייחודי במערכת שלנו, הוא הדרך בה היא מבצעת אופטימיזציה לטיפול בלידים: לאחר הקמת דף הנחיתה האפקטיבי על ידינו, מחובר דף הנחיתה למערכת ה-CRM של Bizsense. כל ליד נפתח כלקוח במערכת ובמקביל מתבצעת פתיחה אוטומטית של משימה, שמזכירה לכם לטפל בלקוח.

אם עד היום, השקעתם כסף רב בבניית דפי נחיתה אפקטיביים,

אבל המערכת הטכנית והאנושית ש"מאחוריהם" לא הצליחה לגבות את ההצלחה בפעולות המתאימות, הכל עומד להשתנות.

Bizsense מנהלת עבורכם את התהליך מתחילתו ועד סופו ומאפשרת לכם להפיק את המקסימום מכל ליד המתקבל דרך הדפים.

כשזה כ"כ קל ומשתלם, אין ספק שהפיצ'ר החדש של Bizsense עומד להפוך את דפי הנחיתה לערוץ השיווק העיקרי שלכם!