טיפים לעסק העצמאי ל 2021
לא כולנו הבחנו בזה, אך בעשור האחרון חווה העולם כולו מהפכה תעשייתית חדשה.
לצד הפיתוחים בתחום האוטומציה ואמצעי הייצור, טכנולוגיות המידע והדיגיטל משנות כיום את עולם העסקים מן הקצה אל הקצה.
הצרכן מחפש את השירותים והמוצרים שלך בפלטפורמות הדיגיטליות וכדי לעמוד בתחרות האינטנסיבית שמאפיינת כיום ענפי תעשייה רבים ומגוונים, חשוב שנדע כיצד לאמץ את החידושים הללו בעסק שלנו.
בהתחשב בעובדה שמעל ל-80% מבעלי העסקים בישראל כבר הקימו אתר לעסק שלהם, נראה שהמציאות הזו כבר ברורה – ללא נוכחות דיגיטלית בולטת, אין לעסק שלך זכות קיום. אם עד כה זה לא היה ברור, משבר הקורונה הדגיש עד כמה הפתרונות הללו קריטיים. עם זאת, בניית הנוכחות הדיגיטלית היא רק ההתחלה. כדי לקבל יתרון משמעותי על המתחרים שלך, נדרש לך כלי חכם ומקיף שמאפשר לנהל את כל היבטי העסק דרך ממשק אחיד וידידותי למשתמש.
אינטגרציה היא שם המשחק
אין הרבה דברים שפוגעים ביעילות העסק כמו התפזרות על מספר רב של תוכנות ופלטפורמות. אנו עושים שימוש במגוון מערכות לבניית האסטרטגיה השיווקית, לאיסוף לידים, לתכנון אוטומציות מכירה, להנהלת חשבונות ולמגוון משימות נוספות כחלק מתהליכי העבודה שלנו. כך נוצר מצב אבסורדי, אנו עושים שימוש במערכות חכמות ולבסוף כדי להצליח לתאם ביניהן ולשמור על עקביות הנתונים, אנו חוזרים לטבלאות אקסל מסורבלות ומבזבזים שעות רבות בהזנת נתונים. כדי להצליח למצות את המיטב מהכלים שעומדים לרשותך, חשוב שנבחר במערכת המאפשרת לסנכרן בין המערכות השונות שלך.
מערכות ה-CRM של היום מאפשרות לך לייעד מסר שיווקי ללקוח, לנהל את תהליך המכירה, להנפיק לו חשבונית, להעריך את עלויות הפרויקט ולחשב את שכר צוות המכירות המעורב בעסקה והכל תחת מערכת אחת. אין עוד צורך לקפוץ מממשק לממשק ולהסתכן בטעויות.
פרסונליזציה של ניהול הלידים
כדי לשמור על הלקוחות שלך קרוב, חשוב שנדע לשמור על מערכת יחסים קרובה עם הלקוח. כאשר המערכת שלך אוספת ומשמרת עבורך נתונים על עסקאות העבר של הלקוח, על נתונים אישיים שלו כמו תאריך לידה או יום נישואין ואת כל המידע על האופן בו בוצעו ההמרות עמו בעסקאות הקודמות, ניתן לתכנן בצורה חכמה את המשך ניהולו במשפך השיווקי ולייעד לו מסרים מותאמים אישית.
יש הבדל תהומי בין מסר שיווקי הפונה לכל הקהל שלך ובין מסר המתוכנן באופן פרסונלי. כאשר אנו מקבלים SMS כמו "כל המוצרים בחנות עכשיו ב-50% הנחה!", אנו נגיב באופן שונה בתכלית מאשר כשנקבל מסר כמו "היי דנה, רצינו לאחל לך יום הולדת שמח ושנה מלאת הזדמנויות מרגשות. כדי להתחיל את יום ההולדת שלך ברגל ימין, יש לך 50% הנחה על כל המוצרים בחנות – משהו קטן מאיתנו".
פילוח קהלים יעיל
כשמערכת ה-CRM שלך מאפשרת לך לפלח את קהלי היעד שלך לפי מגוון קריטריונים ולנהל את כלל המשימות בעסק על פי נתונים מגוונים ומאפייני חיפוש ספציפיים, כל המידע זמין לך בשליפה מהירה. תמונת העל הזו מבטיחה שתמיד יש לך אצבע על הדופק ומאפשרת לך להזניק את העסק למחוזות חדשים.
לסיכום
הקורונה לימדה אותנו, שכל עסק באשר הוא צריך אתר מכירתי/ נוכחות דיגיטלית ברשתות, פתרונות סליקה ואינטגרציות טובות, ולבסוף מערכות נוחות לניהול כל האופרציות.
גם אם נראה לכם שהעסק קטן/ לא מצדיק אתר- אנחנו מזמינים אתכם לחפש בונה אתרים שאתם מתחברים אליו, שנותן מענה מקיף לצרכים שלכם.
אם יש משהו אחד שהקורונה לימדה אותנו הוא שאנחנו צריכים לסמוך רק על עצמנו, ולספק לעסק שלנו את הסביבה האופטימלית לקיום גם כשהתנאים רחוקים מלהיות אופטימלים.