המחסום בשימוש במערכת ניהול לקוחות- CRM |
  • פתרונות
  • פיצרים
  • מרכז התמיכה
  • להתנסות בחינם
  • כניסה למנויים
  • פתרונות
  • פיצרים
  • מרכז התמיכה
  • להתנסות בחינם
  • כניסה למנויים
המחסום בשימוש במערכת ניהול לקוחות- CRM
ראשי » בלוג לעסק » המחסום בשימוש במערכת ניהול לקוחות- CRM
אין תגובות yboanish

סביר להניח שכאשר החלטתם להשתמש בתוכנת CRM היו לכם כוונות טובות. כנראה שתכננתם, כבעלי העסק, לבחור במערכת, להחליט באיזה אופן אתם רוצים להטמיע אותה, ולאחר מכן, תכננתם להרים רגליים על השולחן, ולראות את המערכת עובדת בשבילכם .

לא צפיתם את הקשיים שעלולים להתעורר בדרך, והפעם, לא מכיוון המערכת, אלא מכם- הרצון לעבור למערכת ממוחשבת, שתעזור לכם לנהל את העסק נתקל בחומת פחד- ומחסום פסיכולוגי ודיגיטלי., המערכת יכולה להיות המערכת הטובה בעולם, אם אתם לא מוכנים להשתמש בה- היא פשוט תשב לכם במחשב ובסלולארי

ריכזנו עבורכם מספר סיבות נפוצות, שגורמות למחסום בשימוש במערכת ה-CRM.

בחברות גדולות- מחסום שימוש ע"י העובדים.

בחברות גדולות בה המשתמשים העיקריים במערכת הם העובדים, זוהי יכולה להיות תחושה ותלונה נפוצה. בהטמעת מערכת CRM העובדים יכולים לחשוב שהמטרה היא לנתר את הפעולות שלהם, ולפקח על כל צעד שלהם.  כמות ה סמסים שהם שולחים ביום,  מספר השעות שהם משקיעים בלקוחות- למערכת ה CRM יש יכולות כאלו-  הראו להם כיצד השימוש במערכת תורם ומקל על העבודה שלהם- ועוזר להם ולכם בשליטה ועבודה נכונה מול הלקוחות.

 

"אני לא סומך על זה!"

כל אחד מאיתנו היה פעם או פעמיים (ואולי עשרות פעמים) במצב בו הוא נדרש ליצור דו"ח או למשוך רשימת שיחות… אבל, תמיד בשלב זה, מתעורר אי האמון במערכת עצמה וביכולותיה, כך שאנחנו פונים לאמצעים אחרים המוכרים ונהירים לנו יותר, כמו גיבוי המידע בגיליונות אקסל מחוץ למערכת ה-CRM וכד'. זה, מוביל לאחד הסיוטים הגדולים של כולנו – מחשוב הצללים.

 

תבטחו במערכת ה CRM שלכם.

להזכיר קשר או מערכת יחסים, בקונטקסט של אדם- מערכת,  זה משעשע למדי, אבל מדויק. "מערכת יחסים" כזו נבנית, כאשר היא משתלמת לכל הצדדים המעורבים בה: המשתמש- והמערכת.

אנשים רוכשים מאנשים, "מערכת יחסים" זו מבוססת, במידה רבה, על המאמצים אותם משקיעים אתם בשימוש במערכת, במיוחד בשלבי ההסתגלות הראשונים- הקמת הלקוחות במערכת – טלפונים, שיחות, פגישות, מיילים – הרבה מאד מאמץ מושקע כדי לבנות אמון מספיק בינכם לבין יציבות המערכת. וכמובן שאי אפשר לשכוח שמאחורי המערכת עומדים אנשים, בשר ודם- מה שהופך את מערכת היחסים שלנו למשולש רומנטי, במרכזו עומדת אחת, יציבה וחשובה- מערכת ה CRM/

שימוש מהנה במערכת.

אם ביצוען של פעולות במערכת לא יהיה קל ואינטואיטיבי, אתם פשוט לא תשתמשו בה.

מספר טיפים להטמעה נכונה וקלה:

רכשו מערכת CRM כאשר אתם מוכנים לכך. היו מודעים לקשר בין שימוש נכון והנאה באופן השימוש במערכת בין הצלחת השימוש בה.

דעו מה הפיצ'רים שאתם  זקוקים להם במערכת והסתייעו בהם בבחירת המערכת.

 

לבסוף,

זכרו כי מערכת ה CRM  נבנית עבורכם. היא כלי שאמור לשמש אתכם- בעלי העסקים, ולהקל עליכם את העבודה.

אם העבודה שלכם לא קלה יותר, והופכת למסורבלת ומעיקה- המערכת בה אתם משתמשים אינה מתאימה לכם.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

מאמרים נוספים
טיפים לעסק העצמאי ל 2021

טיפים לעסק העצמאי ל 2021

טיפים

כיצד תפיקו את המקסימום מכל ליד ?

כיצד תפיקו את המקסימום מכל ליד ?

התחרות

המחסום בשימוש במערכת ניהול לקוחות-  CRM

המחסום בשימוש במערכת ניהול לקוחות- CRM

סביר

15 שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם לפני בחירת מערכת CRM

15 שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם לפני בחירת מערכת CRM

כאשר

חפשו אותנו בפייסבוק
צור קשר : 058-7377476
מענה טלפוני
בימים א-ה 0900-1600
לתמיכה ושאלות
BIZSENSE.CRM@GMAIL.COM
תנאי שימוש
תנאי שימוש
כל הזכויות שמורות ל BIZSENSE
We BIZSENSE
Open toolbar

תוסף נגישות

  • הגדלה
  • הקטנה
  • צבעי אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • Links Underline
  • Readable Font
  • Reset
  • הצהרת נגישות