ניהול השיווק בעסק
אין ספק ששיווק און-ליין הפך להיות חלק בלתי נפרד ואינטגראלי עבור כל בית עסק.
בין אם אנחנו מעלים פוסטים בפייסבוק ואינסטגרם ,
בין אם אנחנו מנהלים ניוזלטר לרשימת התפוצה שלנו, או מנהלים רישום און ליין לסדנאות / אירועים
או הרצאות ללא תשלום, עמוד צור קשר באתר הוא חובה היום לכל בית עסק המחזיק אתר,
ויחד עם הכלים שפייסבוק וגוגל מספקים לנו,
היום בתקציב לא גדול ניתן להעיף את השיווק בעסק.
אבל, ופה מתחילה הבעיה,
עבור עסקים רבים ניהול הלידים והלקוחות המתעניינים הופך להיות תיק לא קטן,
עשרות לקוחות מתעניינים מהמדיות השונות, זורמים לעסק,
אבל לאן?
שיווק בפייסבוק- הלקוחות שהשאירו פרטים נשארים בפייסבוק?
ואם השאירו באתר- נקבל מייל, אולי יש מערכת ניהול פנימית באתר עצמו,
אבל אז אנחנו מקבלים שתי רשומות שונות היושבות בשני מקומות שונים,
ובכלל לא הוספנו את הלידים המגיעים מהמלצות לקוחות, שיחות טלפון, דפי נחיתה ועוד..
ואז
טבלאות האקסל מתחילות להיערם, הרובריקות מתחילות לגדול, צבעים נכנסים לתמונה,
להבדיל : מי פנה מהפייסבוק מי מהאתר,
איזה סוכן שטח/ איש מכירות מנהל איזה לקוח מתעניין,
ואם יש מזל, יש לנו נגיעה לאקסל ונוכל לייצר נוסחאות וטבלאות,
ואם אין לנו,
נשאיר לידי הגורל והניחושים את המספרים, הסטטיסטיקות כמות הסגירות והכשלונות אל מול
הלקוחות המתעניינים.
ומה אם נספר לכם,
שהכל יכול להתנהל בקלות, בצורה אוטומטית, ואפילו בכיף?
שעם הקפה של הבוקר תוכלו לראות במקום אחד את כל הלידים-
מכל אפיקי השיווק השונים, שם ניתן יהיה לדעת איזה לקוח מתעניין הגיע מאיפה?
ניתן יהיה לנהל בתהליך מותאם אישית את כל הלידים, סיבות התנגדות, הצלחות
תיעוד התקשורת והרכישות.
ומה אם נוסיף ונספר לכם,
שלבסוף תוכלו להוציא סטטיסטיקות,
איזה אפיק שיווק הוא המניב ביותר, כמה הוצאנו על כל אפיק
כמה סגרו, כמה נכשלו.
איזה מנהל מכירות סגר: כמה לקוחות, במספרים, באחוזים ועוד,
כי בסוף מה שחשוב- הוא הסטטיסטיקה, הפילוחים- התובנות עבורנו בעלי העסק,
שמוציאים כסף ואת זמננו היקר על השיווק וניהול התהליכים.
כבר היום המערכת שלנו תומכת ומנהלת את הלידים כמעט מכל מקורות המדיה: פייס, גוגל, ניוזלטר…ובמקביל אנו מעדכנים מקורות חדשים כל הזמן
להתחיל לנהל את הלידים כמו מקצוענים..התחברו עכשיו ⇐