ניהול תהליכי מכירה / ניהול לידים


ניהול תהליכי מכירה נועד לעשות סדר בעסק,  בניהול המכירות/ הלידים- בניהול התהליכים בעסק .

עבור כל תהליך תוכלו לדעת מה סטטוס הלקוח , איפה הוא עומד ולייצר אוטומציות עבור סטטוס הלקוח במערכת לפי השלב בו הוא נמצא בתהליך. 

האם נוצר קשר ראשוני עם הלקוח ? האם נשלחה אליו הצעת מחיר? בנו תהליך מותאם ומוגדר אישית עבור העסק , 

מתוך התהליך- קבעו פגישות, נהלו משימות.- דעו מי מנהל הלקוח  והוציאו סטטיסטיקות, כמה לקוחות סגרו, איזה מנהל לקוח סגר, 

האם היו התנגדויות? אילו התנגדויות ועוד.

וכל זה כחלק אינטרגראלי ובלתי נפרד ממערכת ה CRM שלכם.

 


גררו בקלות את הליד לסטטוס המתאים בתהליך- ועקבו אחר ההסטוריה שלו

הגדירו את תהליך המכירה כפי שמותאם לעסק שלכם.

הגדירו את סטטוס אליו אתם רוצים שהלקוח ישתייך באופן אוטומטי  לפי התהליך בו הוא נמצא.

הגידרו כמה ימים אתם רוצים שכל לקוח ישאר בשלב- לאחר שיעברו הימים - המערכת תתריע לכם .

וצאו לדרך.

במבט אחד דעו כמה עסקאות פתוחות יש לכם בתהליך, מה השווי שלהן ,

סננו את התהליך לפי המשתמשים ודעו איפה כל משתמש עומד עם הלידים הפתוחים שלו 

 



נהלו את הלקוח בקלות ובחכמה מתוך תהליך המכירה

מתוך כרטיס העסקה, המקושרת אל הCRM
נהלו את המשימות ללקוח ולמנהל הלקוח, קבעו פגישות עבור הלקוח.

כתבו הערות עבור הלקוח  ותעדו כל שלב בתהליך המכירה מול הלקוח.

מהרגע שהוא נכנס כלקוח מתעניין ועד לרגע שהעסקה נסגרת, ולאחר מכן באמצעות ה CRM נהלו את התקשורת השוטפת מול הלקוח.