ניהול תהליכים אוטמטיים לעסק

מערכות CRM הן כלי חיוני לניהול ושיפור תהליכי המכירות והשיווק של העסק. יתרונות השימוש במערכת CRM הינם רבים ומגוונים, ובכללם גם היכולת ליישם תהליכים אוטומטיים לניהול הלקוחות והנתונים שלהם.

התהליכים האוטומטיים מאפשרים לכם לחסוך זמן ומשאבים על ידי אפקטיביות בניהול הלקוחות. למשל, שאלון הכירות עם הלקוח, שישלח ללקוח באופן אוטומטי, ויחסוך לאיש המכירות שלכם זמן.

מערכות CRM המשתמשות בתהליכים אוטומטיים מאפשרות לכם להפיק דוחות מותאמים אישית ובכך לקבל תמונה מקיפה יותר על הפעילות המתרחשת בעסק.
כך תוכלו לזהות את התחומים בהם יש צורך לשפר את הביצועים וליישם תהליכים עוד יותר אפקטיביים לטובת הלקוחות.

תהליכים אוטומטיים במערכת CRM מאפשרים לכם גם לשפר את חוויית הלקוח ולהגדיל את סיכוי סגירת הלידים.

בהמשך תוכל למצוא מספר  נקודות על היתרונות לתהליכים אוטומטיים בעסק:

1. חסכון בזמן ומשאבים - התהליכים האוטומטיים מאפשרים לחסוך זמן יקר ומשאבים יקרים עוד יותר. ע"י בניית תהליכי מכירה
ותהליכים פנים ארגוניים - המותאמים לעסק שלכם בדיוק.

2. שיפור איכות הנתונים - מאחר והמערכת מפעילה את התהליכים באופן קבוע, ומתעדת את הפעילות, מובטחים לנו נתונים זמינים, המשקפים בזמן אמת את ההתנהלות בעסק.

3.ניהול יעיל יותר של המכירות - תהליכים אוטומטיים מאפשרים לנהל את המכירות בצורה עקבית, יעילה, ומותאמת.
יצירת קשר עם הליד באופן אוטומטי, הוספת תזכורת לאיש המכירות לחזור ללקוח, הוספת תזכורת לדגום את הלקוח לאחר הפקת הצעת מחיר- כשאתם בתור בעלי העסק- מנצחים על המתרחש.

4.יכולת להתאים את התהליכים לצרכי העסק - תהליכים אוטומטיים מאפשרים לעסק להתאים את התהליכים לצרכיו המיוחדים והייחודיים. בין אם מדובר בתהליך פנים ארגוני, בין אם מדובר בתהליך מכירות.
בין אם מדובר בהעברה אוטומטית של לקוח שסגר- מתהליך המכירות לתהליך הפנים ארגוני.

5.שיפור חוויית הלקוח - תהליכים אוטומטיים מאפשרים לכם לספק ללקוחות שירות טוב יותר, זמין יותר ומדוייק יותר.
לדוגמא- לקוח שלח מייל עבור פתיחת קריאה- המייל פותח טיקט במערכת ומשימה ייעודית.
הלקוח מייד מקבל מענה שמטפלים בו
ובמידה והטיפול מתעכב- ניתן לשלוח הודעה ללקוח או לייצר תזכורת עבורכם כי הלקוח ממתין

8. חסכון משמעותי - תהליכים אוטומטיים מאפשרים לחסוך  זמן עובדים יקר, לייעל את זמן העבודה שלהם- ולנתב אותם לעבודה בעלת משמעות וערך.

לסיכום התהליכים האוטומטיים מספקים לעסק יכולת להתאים את התהליכים לצרכיו המיוחדים וליישם ניתוח מתקדם על הנתונים. בסופו של דבר, התהליכים האוטומטיים מאפשרים לעסק להשתדרג, לגדול ולהצליח בעולם התחרותי של היום.