אנחנו חיים בעדן תחרותי, בעידן בו אנחנו צריכים לנצל כל יתרון שבאפשרותנו כדי להצליח לגבור על המתחרים, ובמיוחד, כאשר זה נוגע ללקוחות ולטיפול בהם. באופן פרדוקסלי למדי, גם אם, לכאורה, עצמאיים ועסקים קטנים רבים מודעים לצורך בניהול לקוחות חכם, מכאן ועד לבחירת המערכת הנכונה והמתאימה לצרכיהם – המרחק רב. ולכן, עסקים רבים מוצאים את עצמם ללא מערכת CRM בכלל (מה שמאלץ אותם לעבוד באמצעים מאולתרים או טלאי על טלאי), או, לחילופין, עם מערכת CRM מצומצמת יכולות, כי זה מה שהתקציב שלהם איפשר להם לרכוש. אין ספק כי בחירה כזו מעמידה את העסק (כל עסק!) בנקודת פתיחה גרועה מאד, לא רק יחסית למתחריו, אלא גם ביחס ללקוחותיו, שהם, למעשה, מוקד העניין כאן.
הכירו את Bizsense – מערכת מתקדמת לניהול לקוחות שמלווה כל לקוח בכל נקודת זמן
Bizsense, מערכת מתקדמת לניהול לקוחות, מאפשרת לכם ניהול לקוחות חכם מהרגע בו הלקוח פוגש אתכם. לכל אחד מלקוחותיכם ישנו כרטיס לקוח מפורט, אשר מרכז את כל המידע שאתם רוצים (וחייבים) לדעת עליו: דרכי התקשרות, הצעות מחיר שהוצאו מהמערכת, הזמנות, חשבוניות, ואפילו, פריטים שאינם טריוויאליים למערכות ניהול לקוחות כמו תאריכים חשובים עבורו (יום הולדת ויום נישואין) ואפשרות הכנסת הערות – כל פריט מידע שנותן לכם תמונה טובה על הלקוח שלכם, צרכיו, העדפותיו והרגליו. יכולת הסנכרון של Bizsense עם הקלנדר של גוגל ועם אנשי הקשר בנייד שלכם, מבטיחה יישור קו מלא בין המערכת לבין הקלנדר ואנשי הקשר שלכם, בכל דרך בה תבחרו לתקשר איתם.
עזבו את האקסלים, ערימת טלאי היישומים השונים וההתמודדות באפילה מול לקוחותיכם – ככה לא מנהלים עסק! מערכת ניהול הלקוחות של Bizsense, מאפשרת לכם לתת ללקוחותיכם את הטיפול המקיף והטוב ביותר, במקביל ליתרונות העסקיים האחרים שהיא מקנה לכם.