כתיבת תוכן בפייסבוק באתר האינטרנט ובעמודי נחיתה – איך עושים זאת נכון |
  • פתרונות
  • פיצרים
  • מרכז התמיכה
  • להתנסות בחינם
  • כניסה למנויים
  • פתרונות
  • פיצרים
  • מרכז התמיכה
  • להתנסות בחינם
  • כניסה למנויים
כתיבת תוכן בפייסבוק באתר האינטרנט ובעמודי נחיתה – איך עושים זאת נכון
ראשי » בלוג לעסק » כתיבת תוכן בפייסבוק באתר האינטרנט ובעמודי נחיתה – איך עושים זאת נכון

כתיבת תוכן בפייסבוק באתר האינטרנט ובעמודי נחיתה – איך עושים זאת נכון

כוון למטרה

גדר בצורה ברורה ומדוייקת מה אתה רוצה למכור במודעה שאתה מפרסם ולמי אתה רוצה למכור את זה.

קופי 1- כוון למטרה

אל תנסה למכור כל מה שיש לך לכל מי שרואה את המודעה. פרסום ממוקד יחדור לתודעת הלקוחות שלך, פרסום שמנסה לכוון לכולם, ילטף את פני השטח ולא יפיק פניות של לקוחות.

 

תמונה אחת שווה 1,000 מילים

תמונה יכולה להיות קיצור דרך מצויין להעברת רגש או מסר. תמונה מעניינת יכולה לשמש כמגנט לתשומת לב וגם לקפל בתוכה סיפור קופי 2שלם. בחר תמונה שתגרום למתבונן בה לרצות לדעת יותר על הסיפור שמסתתר בה.

מלכודת "הקופירייטר המבריק"

כולם יודעים כמה אתה חכם ומבריק, איך אתה שולף בקלות רעיונות מופרעים מדימיונך הקודח ואיזה פרסום מתוחכם אתה מסוגל קופי 3ליצור.
העניין הוא שזה לא מעניין אף אחד. המטרה של פרסום היא למשוך את תשומת ליבו של הלקוח ולגרום לו להתעניין במוצר. אם לא תשמור על הפרסום שלך נקי ופשוט, זה לא יקרה.

כמו כל דבר בחיים, גם לתוכן פרסומי יש שלושה חלקים.

פתיחה: משפט, תמונה, קצר ולעניין. לגרום למתבונן סקרנות עזה ולתת לו להבין ששווה לו להמשיך לקרוא את הפרסום.קופי 4
אמצע: כמה משפטים (תלוי במדיה) שבהם מדגישים את כל היתרונות שהלקוח יקבל מהמוצר הנמכר


סיום: הנעה לפעולה: התקשר עכשיו, בוא….

הפרסומת שלך היא מעין שביל שבו אתה מוליך את הלקוח הפוטנציאלי. הוא מתחיל ביצירת סקרנות, עובר דרך הגברת העניין ומסתיים בלקוח שפונה אליך.

 

 

שנה את נקודת המבט שלך

כשאתה כותב טקסט פרסומי, חשוב מתוך נקודת מבט של לקוח:קופי 5
מה מעניין אותך?
מה ימשוך את תשומת ליבך?
מה יגרום לך לרצות דווקא את המוצר הזה?
מה אני רוצה שיבטיחו לי?

זה ממש תרגיל במשחק תפקידים, אחרי שתעשה את זה מספר פעמים, תגלה שבחלק מהמקרים יש הבדלים מהותיים בין מה שאתה כבעל עסק רוצה לפרסם לבין מה שאתה כלקוח רוצה לקבל בפרסומת.

 

חכמת ההמונים

השתמש בסקרים!!!קופי 6
לא משנה מה אתה, הגרפיקאי או הקופירייטר שלך חושבים
סקר תמיד יתן לך תוצאות מדוייקות יותר, מפני שהוא מפנה את השאלות הנכונות לקהל האמיתי שלך!

איזה עיצוב יפה יותר? על אילו מוצרים כדאי ללכת בפרסום? באיזה נוסח להשתמש? מה הקהל שלי באמת רוצה לראות במודעה?

ערוך סקר הכי גדול שיש באפשרותך לערוך ותוכל לדייק הרבה יותר בפרסומים שלך.

 

הכל אישי

זכור: אתה תמיד פונה לאדם אחד!קופי 7
גם אם קהל היעד שלך הוא 250,000 נשים אחרי לידה שזקוקות לתחליפי החלב שאתה מוכר, אתה תמיד פונה לאישה בודדת שנחשפת לפרסום שלך.
אל תשתמש ב"אתם", "לכם". השתמש ב "את/ה", "לך"
כשאתה כותב טקסט, כתוב אותו למישהו ספציפי אחד.

 

מהן המילים אם לא שתיקה?

חשבת פעם מהי בעצם מילה?
מילה היא לא הדבר עצמו. היא סמל.קופי 8
זוהי הדרך שלנו להעביר רעיונות מופשטים באמצעים פיזיים.
זה הולך ככה:
1. יש לי רעיון שאני רוצה להעביר בפרסום שלי, הרעיון מופיע בדימיון שלי בתמונות ותחושות. הוא מאוד מוחשי.
2. אני מחפש דרך לתרגם את הרעיון שלי לאמצעים פיזיים (מילים, צורות, צבעים, צלילים, ריחות)
3. האדם שנחשף לפרסום שלי, מתרגם את הפרסומת לרעיון בדימיונו שלו!
כלומר, התהליך הוא כזה: רעיון – מילים – רעיון

ככל שהמילים שלי יהיו מדוייקות יותר, כך אוכל לגרום לשכפול יותר מדוייק של הרעיון שלי בדימיון של הלקוח שלי

כלל ברזל בפרסום
לא מחליפים סוס מנצח!

אני נתקל הרבה פעמים בלקוחות שמאוד רוצים לגוון ולשנות את הפרסום שלהם, משהו בסגנון: כבר פיזרתי 200,000 פליירים בחצי קופי 9השנה האחרונה, אני רוצה משהו חדש!
אני מייד שואל: האם הפלייר עדיין מפיק מספיק פניות של לקוחות?
אם התשובה היא כן, המסקנה היא חד משמעית: המטרה של פרסום היא לא לספק חומר קריאה חדש ולא להצביע על הכשרון שלך לגוון חומר פרסומי. המטרה היא לגרום ללקוחות להתקשר ולבוא. זה הכל.
הפרסום שלך עובד? אל תשנה עד שיפסיק לעבוד.

כשהמוצר שלך "מדבר"
מותר לך לסתום את הפה.

לפעמים החכמה היא להיות מאופק במילים, לא להסחף לקלישאות ולהכביר במשפטי מחץ שכולם משתמשים בהם בלי סוף, במיוחד קופי 10אם יש לך מוצר שמספיק לראות אותו כדי להחסיר פעימה.
הכותב הוא מומחה לכתיבת תוכן:
בניית ניוזלטר לרשימת התפוצה שלך
קופירייטינג, עיצוב, תכנות ומשלוח מיילים ללקוחותיך
לפרטים נוספים 050-6691151 איתן (נא לציין שהגעתם ממשפחת ביזסנס).
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

צור קשר : 058-7377476
מענה טלפוני
בימים א-ה 0900-1600
לתמיכה ושאלות
BIZSENSE.CRM@GMAIL.COM
תנאי שימוש
תנאי שימוש
כל הזכויות שמורות ל BIZSENSE
We BIZSENSE
Open toolbar

תוסף נגישות

  • הגדלה
  • הקטנה
  • צבעי אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • Links Underline
  • Readable Font
  • Reset
  • הצהרת נגישות