בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים אל מול ריבוי האפשרויות לייצור לידים, אותן רשת האינטרנט טומנת בחובה.
בכדי להימנע מתרחיש של "תפסת מרובה לא תפסת",
אשר עלול לנבוע מפיזור לא מחושב ולא שקול של תקציב הפרסום ברשת, להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם, בעלי העסקים, לבצע את הפעולות הנכונות על מנת לייצר לידים איכותיים.
מיקוד אופטימלי
רשת האינטרנט טומנת בחובה מגוון רחב של אפשרויות, שבמידה ונדע כיצד לנצל אותן לטובתנו, נוכל בסופו של דבר ליהנות מלידים איכותיים.
כל ליד מהווה בעצם לקוח פוטנציאלי, שהוא אדם, שהמוצר או השירות שאנו מציעים, הינו רלוונטי לגביו.
מהסיבה הזאת, בשלב הראשון, חשוב להבין לעומק מי הם אותם לקוחות פוטנציאליים אליהם אנו מעוניינים לפנות.
כחלק מכך, יש לפלח בצורה מעמיקה את אותו קהל היעד ולהתאים אליו את סוג הפניות ואת הדרך באמצעותן נבחר להפיץ אותן.
בחירה נכונה
ישנן דרכים רבות באמצעותן ניתן לייצר לידים כמו: קמפיינים ממומנים בפייסבוק או בגוגל, שיווק ברשתות החברתיות, העלאת סרטוני תדמית ביוטיוב, שליחת ניוזלטר, דפי נחיתה, אתר אינטרנט, פרסום באאוטבריין ורשימת האפשרויות עודנה ארוכה.
ההמלצה היא כמובן להשתמש בכמה שיותר מהן – ככל שתראו יותר נוכחות ברשת, כך תוכלו להתבלט על פני מתחרכם ולהגיע לכמה שיותר מהלקוחות הפוטנציאליים.
כמובן שחשוב לקחת בחשבון גם את נושא התקציב ובהתאם לשני הפרמטרים הללו, לתכנן את ביזור התקציב בין האפשרויות השונות.
יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא
קהל הגולשים באינטרנט יודע מה הוא מחפש וזה מידע בעל ערך, כך שמניפולציות שיווקיות וקידומי מכירות שאין בהם ערך מוסף, לא יעבדו עליו.
בכדי לייצר לידים איכותיים, חשוב מאוד להשקיע בתכנים, לחשוב על רעיונות מקוריים אשר יימשכו את תשומת הלב של קהל היעד הרלוונטי ולהקפיד לרענן ולחדש את אותם הרעיונות לעיתים קרובות –
כך תוכלו לבלוט לאורך זמן על פני המתחרים שלכם ולהגיע גם לאותו קהל היעד שאולי פחות התחבר לרעיון הקודם.
להישאר מעודכנים
בכדי לייצר לידים איכותיים, חשוב להישאר תמיד עם היד על הדופק, לעקוב אחרי התוצאות, להבין איזה סוג של פרסום מביא לכם יותר לידים והאם הלידים אכן ממירים ובעת הצורך לבצע בהתאם לכך שינויים.