עבור כל לקוח ישנו כרטיס לקוח מפורט המאגד בתוכו את כל המידע החשוב עלינו לזכור על הלקוח- דרך כרטיס הלקוח אתם מנהלים את הלקוח בצורה יעילה ומהירה
ייצרו קבוצות לקוחות רלוונטיות עבורכם- שייכו את הלקוח שלכם לקבוצות הלקוחות ע"פ בחירתכם. הוציאו דוחות אקסל מפורטים עם קבוצות הלקוחות.
ייצרו משימה- שייכו אותה ללקוח. שלחו המשימה ללקוח- כאשר הלקוח יסיים את המשימה הוא ישנה את הסטטוס שלה- ואתם תקבלו חיווי.
המשימה היא עבורכם? נהדר! שייכו אותה ללקוח:
סיימתם את המשימה- שנו את הססטוס לסופי. עקבו מתי התחלתם את המשימה ומתי סיימתם אותה- הוציאו דוח משימות מפורט.
מהיום כל פעולה אותה תעשו דרך המערכת עבור הלקוח תהיה מתועדת. בין אם קבעתם פגישה, שלחתם מייל, סמס.
סלקתם, הוצאתם חשבונית או קבלה.
ע"פ סדר כרונולוגי- עם אפשרות להכנסת הערות פנימיות.
שום מידע לא הולך יותר לאיבוד
קבעו את הפגישות עם הלקוח דרך המערכת.
הפגישה תופיע גם ביומן הגוגל שלכם - אל דאגה!
הלקוח יקבל מכם סמס או מייל - לבחירתכם- עם תזכורת על הפגישה וכרטיס הביקור הדיגיטלי החכם שלכם.
בכרטיס הלקוח תוכלו לראות את בסדר כרונולוגי את כל הפגישות המתוכננות, והפגישות שהיו עם הלקוח- עדכנו מה עלה בגורל הפגישה- בוטלה? הלקוח איחר? הלקוח שילם?
בצורה כזו יש לכם מעקב מלא עבור הלקוח
כל המסמכים שהוצאתם עבור הלקוח מרוכזים במקום אחד. לפי סדר כרונולוגי.
לחצו על החשבונית הקבלה או הצעת המחיר- שלחו אותה שוב במייל או סמס,
קשרו בין קבלות לחשבוניות.
ועוד