מערכת מתקדמת לניהול לקוחות שמלווה כל לקוח בכל נקודת זמן

מערכת מתקדמת לניהול לקוחות שמלווה כל לקוח בכל נקודת זמן


לכל אחד מלקוחותיכם ישנו כרטיס לקוח מפורט, אשר מרכז את כל המידע שאתם רוצים (וחייבים) לדעת עליו- ועוזר לכם לבצע מעקב מלא ושלם על הלקוח: דרכי התקשרות, הצעות מחיר שהוצאו מהמערכת, הזמנות, חשבוניות, ואפילו, מידע כמו תאריכים חשובים עבורו (יום הולדת ויום נישואין) ואפשרות הכנסת הערות – כל פריט מידע שנותן לכם תמונה טובה על הלקוח שלכם, צרכיו, העדפותיו והרגליו. יכולת הסנכרון של Bizsense עם הקלנדר של גוגל ועם אנשי הקשר בנייד שלכם, מבטיחה יישור קו מלא בין המערכת לבין הלקוחות שלכם, בכל דרך בה תבחרו לתקשר איתם.

 


לכל אחד מלקוחותיכם ישנו כרטיס לקוח מפורט, אשר מרכז את כל המידע שאתם רוצים (וחייבים) לדעת עליו- ועוזר לכם לבצע מעקב מלא ושלם על הלקוח: דרכי התקשרות, הצעות מחיר שהוצאו מהמערכת, הזמנות, חשבוניות, ואפילו, מידע כמו תאריכים חשובים עבורו (יום הולדת ויום נישואין) ואפשרות הכנסת הערות – כל פריט מידע שנותן לכם תמונה טובה על הלקוח שלכם, צרכיו, העדפותיו והרגליו. יכולת הסנכרון של Bizsense עם הקלנדר של גוגל ועם אנשי הקשר בנייד שלכם, מבטיחה יישור קו מלא בין המערכת לבין הלקוחות שלכם, בכל דרך בה תבחרו לתקשר איתם.
 


עבור כל לקוח ישנו כרטיס לקוח מפורט המאגד בתוכו את כל המידע החשוב עלינו לזכור על הלקוח- דרך כרטיס הלקוח אתם מנהלים את הלקוח בצורה יעילה ומהירה
ייצרו קבוצות לקוחות רלוונטיות עבורכם- שייכו את הלקוח שלכם לקבוצות הלקוחות ע"פ בחירתכם. הוציאו דוחות אקסל מפורטים עם קבוצות הלקוחות.
ייצרו משימה- שייכו אותה ללקוח. שלחו המשימה ללקוח- כאשר הלקוח יסיים את המשימה הוא ישנה את הסטטוס שלה- ואתם תקבלו חיווי.
המשימה היא עבורכם? נהדר! שייכו אותה ללקוח:
סיימתם את המשימה- שנו את הססטוס לסופי. עקבו מתי התחלתם את המשימה ומתי סיימתם אותה- הוציאו דוח משימות מפורט.
מהיום כל פעולה אותה תעשו דרך המערכת עבור הלקוח תהיה מתועדת. בין אם קבעתם פגישה, שלחתם מייל, סמס.
סלקתם, הוצאתם חשבונית או קבלה.
ע"פ סדר כרונולוגי- עם אפשרות להכנסת הערות פנימיות.
שום מידע לא הולך יותר לאיבוד
קבעו את הפגישות עם הלקוח דרך המערכת.
הפגישה תופיע גם ביומן הגוגל שלכם - אל דאגה!
הלקוח יקבל מכם סמס או מייל - לבחירתכם- עם תזכורת על הפגישה וכרטיס הביקור הדיגיטלי החכם שלכם.
בכרטיס הלקוח תוכלו לראות את בסדר כרונולוגי את כל הפגישות המתוכננות, והפגישות שהיו עם הלקוח- עדכנו מה עלה בגורל הפגישה- בוטלה? הלקוח איחר? הלקוח שילם?
בצורה כזו יש לכם מעקב מלא עבור הלקוח
כל המסמכים שהוצאתם עבור הלקוח מרוכזים במקום אחד. לפי סדר כרונולוגי.
לחצו על החשבונית הקבלה או הצעת המחיר- שלחו אותה שוב במייל או סמס,
קשרו בין קבלות לחשבוניות.
ועוד